6 iunie 2015

Cutii de Cola în Braille

Agenţia de publicitate mexicană Anonimo a lucrat cu Coca-Cola pentru a realiza campania "Împarte o Cola" pentru nevăzătorii în Brazilia. Campania inițială care a ajuns și în România, a debutat în 2011 și presupune imprimarea de nume pe cutiile și sticlele de Cola. Extinderea campaniei în Brazilia a introdus personalizarea în Braille.

În februarie cutiile de suc Cola Braille, cu nume diferite, au fost lansate la Comité Internacional ProCiegos IAP în Mexico City unde au fost distribuite de un automat. Răspunsul la această inițiativă a fost pozitiv, așa Coca-Cola a decis să extindă campania aducând-o la cinematografele din întreaga țară, prin Fundación Cinepolis (un lanț mexican de teatre). 

Aceasta este doar o companie publicitară însă arată că produsele din magazine ar putea să aibă însemnele Braille, nu doar anumite cutii de medicamente. 


sursa: psfk.com

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu