Cântărețul Bono și firma Revo încercă să strângă 10 milioane $ pentru îngrijirea ochilor celor săraci. Bono care a fost diagnosticat cu glaucom acum două decenii, a hotărât să contribuie la acestă campanie pentru îngrijirea ochilor în țările defavorizate.
Campania se numește "Buy Vision, Give Sight" iar solistului de la U2 va dona 10$ pentru fiecare pereche de ochelari Revo cumpărați în timpul acestei campanii. Revo a intrat în parteneriat și cu organizația non-profit Brien Holden Vision Institute ce se va ocupa cu implementarea soluțiilor sustenabile de diagnosticare și tratament.
Revo este o firma recunoscută pentru ochelari de soare iar Bono își va introduce propriul brand de ochelari Revo în aceasta toamnă. O pereche de ochelari Revo costă între 180$ și 350$.
Campania se numește "Buy Vision, Give Sight" iar solistului de la U2 va dona 10$ pentru fiecare pereche de ochelari Revo cumpărați în timpul acestei campanii. Revo a intrat în parteneriat și cu organizația non-profit Brien Holden Vision Institute ce se va ocupa cu implementarea soluțiilor sustenabile de diagnosticare și tratament.
Revo este o firma recunoscută pentru ochelari de soare iar Bono își va introduce propriul brand de ochelari Revo în aceasta toamnă. O pereche de ochelari Revo costă între 180$ și 350$.
mai multe detalii: revo.com
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu