6 august 2016

Victor Rebengiuc în rol de avocat nevăzător

Victor Rebengiuc interpretează rolul unui avocat nevăzător în serialul TV "Deschide Ochii". Serialul ne aduce povestea unui avocat nevăzător, Horia Barbu, cazurile din instanta şi probleme din viaţa personala. Premiera serialului a avut loc în ianuarie 2016 şi a fost receptat pozitiv de către public adunând note de 8-9 la principalele site-uri de filme.  
 
În continuare vă prezentăm un interviu dat de Victor Rebengiuc site-ului protv.ro
 
În "Deschide ochii", interpretaţi rolul unui avocat orb. Ce a însemnat aceasta experienta pentru dvs? Cum v-aţi pregătit pentru rol?
- M-am pregătit intens, am luat contact cu Asociaţia Nevăzătorilor, am văzut cum se comporta în diferite contexte şi am descoperit nişte oameni minunaţi, care puteau să îşi depăşească handicapul cu uşurinţă. Au reprezentat un adevărat model pentru mine! În rolul avocatului Horia Barbu, m-am străduit sa redau măcar un pic din demnitatea pe care o au în aceasta situaţie.
Victor Rebengiuc şi Horia Barbu. Care sunt asemănările şi care sunt deosebirile?
- Asemănările sunt ca, dacă Barbu ar avea mustaţă, ar semăna cu mine. Eu vad, pe când el, săracul, nu. Sau eu încă mai vad!
Cum a fost la filmări? Care este cea mai amuzanta amintire cu colegii?
- Erau tot timpul lucruri amuzante, s-a filmat într-o atmosfera degajata, ne-am distrat cu toţii, dar am fost foarte serioşi când a trebuit să muncim. Sunt oameni minunaţi, şi Aylin, şi Andi, şi Iura! Plus Max, câinele pe care toată lumea îl răsfăţa pe platou.
 
Vă invităm să citiţi restul interviului pe protv.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu